عملکرد کارآفرینانه و قابلیتهای بازاریابی صادراتی پسته بر عملکرد صادرات با نقش تعدیلکننده رقابت ناکارآمد
بررسی عوامل پیش بینی کننده قصد کارآفرینی در بین دانشجویان مرکز آموزش کشاورزی بوشهر با استفاده از تئوری شناختی- اجتماعی و تئوری رفتار برنامهریزی شده
مقایسه فعالیتهای بازاریابی زنان روستایی عضو صندوق کارآفرینی امید و شرکت مادرتخصصی حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی استان فارس
تبیین نقش میانجی همدلی در ارتباط بین سرمایه های روان شناختی و کارآفرینی اجتماعی زنان روستایی (مورد مطالعه: زنان روستای چوب بست)